Besen, för din skull cissio

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

Typ gosade med pius(som nu då), och lärde känna ock3:D:D

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

För ett år sedan hade jag typ feta jävla roliga madrass sesionen med Villiam och Carro. Riktigt kul var det

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Ostbollar, ostbågar, ostringar, creem cheese chips och naturchips awww

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
HAHAH: Du är allt jag någonsin önskat, mannen i den vita hatten, smutser, decode och eee Africa:D:D

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Köpa nytt hus åt mamma, ett ps3 åt mig själv, sen fara utomlands med alla jag tycker om!

6) TRE DÅLIGA VANOR
Dålig på att ta ned disken, äter lite mer än vad jag gör av med, och är lat som ett svin

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Va med goda vänner, äta, se film, sova och spendera pengar. Och nej inte på kläder utan på allt.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Hov-skorna, haremsbyxor(eller möjligtvis när man ska sova) rosa tajta linnen, vringade toppar(finns undantag) och denna http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/esmeralda-916/mariella-top-916006-59/. Annars är jag rätt öppen för förslag!

huvvaaaa

9) FEM FAVORITSAKER:
Vet inte varför det blev fet text, men det blev det så nu får det vara det. Mina favoritsaker är Pius, acos hudkräm, xbox/tv, och min byxdress från monki



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback