stina

justja, glömde bort att jag höll på med såndär "året som gått" grej, men nu fortsätter jag!

MARS

Hade friluftsdag och jag och Mimmi åkte pulka med Lena medan Linnea låg hemma och var sjuk..


Ritade en rätt så stor bild på Johnny Depp åt Bea


Hade Kulsöndag hos Simma



Jag och mamma for till Stockholm och hälsade på Anna och såg 3D-bio osv


Var på maskerad

Sen gjorde jag inget mer i Mars enligt mina bilder på datorn. Egentligen fyllde jag 17 bast också, fast det har jag inget bildbevis på..

APRIL


Tog vackra bilder med pappa

Och med Smulis

Sen gjorde jag visst inget mer...?

MAJ

Grillade hos Cissi

Och sov sedan över där och var fett övertrötta haha..


Var och grillade med några grabbar och drog sedan till Bea och spelade Yatzy haha..


Jag, Bea och Cissi solade för första gången på året



Firade Cissi som fyllde 17 år med en fett fin tårta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback