stina

Första advent igår alltså. Snart julafton ju :O
Måste börja köpa julklappar, herregud! Typ det svåraste och jobbigaste som finns tycker jag faktiskt... Men det måste ändå göras.
Det jag älskar med julen är att det är så mysigt med tända ljus, allt gott fika och att alla är så glada. Allt är bara så mysigt :D
Titta bara på det här:

Det är detta jag lever på nu för tiden. Har ätit så många pepparkakor så jag tror faktiskt inte att jag kan bli snällare nu. Ska dock ändå fortsätta äta dom.

Funderar på att ta mig till och skriva en önskelista nu. Det kommer då verkligen inte bli typ två sidor som den blev en gång i tiden haha...

Funderar även på att hänga på Beas exempel och följa de där punkterna. Men det får bli senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback